FONT: Ediva

Material, Joc
90min
Cinquè, Sisè
Interior
15 participants
Senzill [1]
Llengua Catalana
TEA (Autisme), TEL
OBJECTIUS
- A través del joc, treballar aspectes lingüístics com els homònims i els parònims
- Fomentar la col·laboració i la competició de forma sana en activitats d’aprenentatge
EXPLICACIÓ
En aquesta proposta es recullen diferents jocs enfocats a treballar els homònims i els parònims a cicle superior. Entre aquestes propostes, s’hi troben un memory o uns jeroglífics. A més, per a relacionar-ho, hi ha un eix transversal que consta del Jordi, un personatge que és mecànic i demana ajuda als alumnes a entendre un missatge que rep d’un client.
PREPARACIÓ
La preparació dels jocs és senzilla perquè es troben plantejats al document adjunt, però cal imprimir-los per a poder utilitzar-los.
A TENIR EN COMPTE
Alguns dels jocs estan pensats per a treballar amb infants amb autisme, ja que hi ha relacionats amb les imatges alguns pictogrames, també per treballar la lectura si cal. Alguns dels jocs no poden ser jugats per més de quatre jugadors si es vol garantir que resulti dinàmic. Per a solucionar-ho, es poden imprimir vàries vegades les propostes.
Material
- Material 1
- Material 2